miercuri, 18 mai 2011

Darina



Motel Darina - Ungheni - am fost la Darina in Ungheni de mai multe ori si daca ar fi sa fac o recomandare, nu mancati ciorba , de ce? pai nu o data si de multe ori am patit ca ciorba sa fie apa chioara si sa n-aiba nici un gust, nici o culoare pe langa asta am patit o data ca era la meniu zilei ciorba haiduceasca care normal trebuia sa fie de pui si cand sa manance un prieten care isi comanda-se meniu zilei , in ciorba era ceva carne nu stiu ce dracu de carne ca am gustat si io era foarte naspa , cred ca era de urs sau de ceva animal dinasta , la servire nu prea vreau sa ma bag da si ospatari uni au un limbaj sau vorbesc cu unii clienti in ultimu hal.
Hotel Darina - Mures - ii destul de ok, nu am ce comenta ospatari aduc mancarea foarte repede, au niste ciorbe de nota 10 mai ales atunci cand vi dintr-un club si ti foame iti cade foarte bine o ciorba, singura problema aici ii cu , clientela, toti betivi si figuranti vin de la 11 seara pana dimineata , ii plin de copii care vin si beau 2 beri si apoi se apuca de urlat, in rest nimic rau de zis.
Complex Darina - Sancrai - am fost o singura data si atunci am baut o bere si am mancat un snitel cu ceva, nu prea pot sa zic multe, ospatarita care mo servit era destul de simpatica da parca, parca se vedea ca nu prea avea experienta in domeniu, in rest nu prea pot sa zic multe, ii un loc frumos mai ales vara pe terasa.

Niciun comentariu: