miercuri, 1 iunie 2011

Jack Daniels in Romania

N-am inteles nici o data nebunia asta cu Jack Daniels-u care exista numa in Romania, sincer am observat ca prin alte tarii nu exista prostia asta ca am descoperit Jacku si gata alai cel mai bun, majoritatea oamenilor din Romania , cand au auzit de Jack Daniels gata mie ala imi place ,chiar daca nu le place si nici macar nu stiu sa faca diferenta dintre un Jack Daniels si un Johnny Walker , majoritatea daca ii spui de Johnny Walker se uita la tine ca la felu 15 , daca ii spui Red Label (care se gaseste cel mai des in orice restaurant,bar,club,etc) toata lumea stie da nu-i place , de si nu lo incercat ca ei is prea smecheri si trebuie sa arete ca ei au banii de Jack , Doamne fereste daca ar sti ei ca Johnny Walker ii mult mai apreciat decat Jacku acuma numa asta s-ar bea pe la noi prin tara, sau cu Ballantine's si ala ii un Whisky puscat , da mnah o auzit si romanii de el si trebuie sa arete ce stiu ei , si saraci nici macar nu stiu sa faca diferenta dintre un Scotch si un Bourbon , ca dara si de Jim Beam o auzit toata lumea ,da credeti ca stie cineva ca ii bourbon , da de unde io pot sa ii pun orice daca el imi cere Jack , ca nici nu se prinde , dara sta cu preteni la masa si il intreaba ca ce bea si el cu un ton de superioritate "beau Jack frate", si el poate are acolo cine stie ce whisky de care nu o auzit nici ala ce lo inventat.
Ce am observat in Europa , ii chestia asta "beau ce imi place " deci nu beau ce beau ceilalti , acolo se bea mult William Lawson 's ,Johnny Walker (Black Label), Chivas Regal cand ii vorba de Whisky sa nu mai vorbim de restu .
    Sa spun sincer mie nu-mi place Jack Daniels-u deloc si nici Chivas Regal desi ii scump, si vai ca cine te-ar vedea la masa cu asa ceva ar ramane tablou, ce sa zic ca pe altu numa de aia il doare capu de ce bei tu la masa ta, in fine oricum treaba asta la noi nu o sa se schimbe nici o data, ca deja nu mai spune lumea ca as bea un whisky , as bea un jack, zici ca numa ala exista zici ca whisky = Jack

Niciun comentariu: