marți, 6 septembrie 2011

Unde sa petreci in Mures ???

   Ieri pe la 23:00 am iesit si eu de la lucru si cu inca o colega aveam un chef amandoi de mers intr-un club, da unde sa mergi? tot ma gandeam ca oare in Jazz ii deschis, da cine merge lunea in club mai ales ca toata lumea stie ca luni nu ai unde sa mergi , da, daca totusi tu ai chef sa dansezi ,sa te zbengui sau sa auzi muzica bubuind , unde mergi ca la noi in Mures numa intr-un local unde sti linistit la masa poti sa mergi sau poti sa mergi intr-un club de 2 bani in care nu merge nimeni si ii gol si pe scurt nu te simti bine. Imi zicea colega mea ca in Obsession in Cluj , luni ii seara retro, marti parca o seara in care pana la 12 intra 2 persoane pe un bilet , si miercuri Girl Night (fetele au intrare gratuita) si chiar umbal lumea , deci ai unde sa mergi daca iti arde de party, si am auzit ca si in Club Seven , de ce nu se face si la noi un Club care sa tina mult, lumea sa nu se plictiseasca , sa existe in fiecare seara ceva special...In Mures lumea incepe sa petreaca de joi si pana sambata, uneori si miercurea, pentru ca nu prea ai unde sa mergi si sa te simti bine luni sau marti in afara sa mergi intr-o coceoaba unde canta un "lautar"

Niciun comentariu: