miercuri, 25 aprilie 2012

Adevaru Doare

  Deci, Nick Kamarera sau studiou lui de inregistrari a vazut Clipul facut de user-ul YouTube , Golanashu90 , clipul numit Nick Kamarera & Gyptian , am postat si eu un articol despre acest clip (Comoditatea Romanului), din pacate acum nu mai puteti viziona clipu , deoarece acest Nick Kamarera atat de cinstit l-a acuzat pe youtube ca nu detine drepturi de autor, pe el de fapt il deranjeaza ca cineva a observat ca una dintre piesele lui nu este atat de originala, si nu este singura, acest user a mai postat o piesa tot a lui Nick Kamarera "foarte originala".Ideea este ca acest user , Golanashu90 nici macar nu a pretins sa ii se dea drept de autor, pana la urma el nu a furat nimic care apartine lui Nick Kamarera sau studiourilor NK, in schimb acesta a folosit , a preluat sa nu spun furat un ritm care nu-i apartine ci ii apartine lui Major Lazer care a facut un Remix piesei lui Gyptian, de si in privinta asta nimeni nu face nimic .
  Am cateva intrebari , poate voi stiti mai bine: Ce se poate face intr-un astfel de caz?
                                                                      Se poate recupera clipu?
                                                                      Sunt sanse de a rezolva problema asta?


  Am primit un singur sfat, mda va multumesc ca ii asa de greu sa ajuti un om...oricum ideea pe care am primit-o ii buna si daca cumva mai aveti idei , va rog nu ezitati sa spuneti.
   Mi-o spus cineva ca nu prea am ce face , ca nu ajung nici unde , da pot sa fac altceva , sa il postez pe fiecare site de video pe care il stiu...Am inceput cu Trilullilu si vad io mai departe.Multumesc.
Nick Kamarera & Gyptian

Vezi mai multe video din diverse

Niciun comentariu: