duminică, 17 iunie 2012

Long Island Iced Tea

 Dupa cum spuneam intr-un articol mai vechi (Ce bea Romanu in Club) Long island Ice Tea este cocktailu care in majoritatea meniurilor din Romania este primu cocktail de pe lista...si este un cocktail foarte cunoscut dar nu destul ,nici eu nu stiam prea multe despre acest cocktail, oricum ce ii sigur ce se serveste in lumea in treaga este clasicul Long Island Ice Tea , ce am aflat acum este ca acest cocktail are mai multe variante, Long Beach Ice Tea, New York Ice Tea,L&A Ice Tea si Boston Blue Ice Tea de asemenea si Tokio Ice Tea se trage tot din Long Island cu o singura diferenta in acesta nu se pune cola ci se pune lichior /sirop de pepene(melon), am postat si un clip din care am descoperit si eu una alta numai ca trebuie sa intrati pe YouTube pentru ca nu imi permite sa il pun pe un site sau blog.

Niciun comentariu: