marți, 28 mai 2013

Femeia care seamana cu Antonia

  Ce face lenea din om, am vrut sa postez asemanarea dintre actrita Olivia Hussey si vedeta muzici romanesti  Antonia Iacobescu de Paste , cad se difuza filmul "Iisus din Nazaret" numai ca mi-a fost prea lene sa caut poze sa le aranjez si toate alea.
  Dupa cum spuneam am vrut sa postez in perioada cand se difuza "Iisus din Nazaret", pentru ca uitandu-ma la acest fil am observat ca frumoasa actrita care joaca rolu Fecioarei Maria din acest film seamana foarte mult cu Antonia , m-am gandit ca mi-se pare mie, numai ca urmarind filmul tot mai mult observam cum mimica fetei si expresivitatea ei , felu de a privi a Oliviei Hussey ma facea sa o vad pe Antonia de si Olivia are ochii albastrii nu verzii .
  Binenteles ca acum Olivia Hussey nu mai seamana cu Antonia , avand in vedere ca este mai invarsta de cat aceasta.

2 comentarii:

Unknown spunea...

In afara faptului ca esti lenes daca ai stii sa si scrii corect ar fi si mai bine. La gramatica esti catastrofa.

Anonim spunea...

Si eu am observat asemanarea dintre ele.