joi, 21 aprilie 2011

Culoarea Verde

N-am inteles nici o data prostia asta a maghiarilor a astora din Ardeal ce dracu zic ei ca verdele ii culoarea lor, frate zici ca italieni nu au verde in steag si alte popoare au verde in steag, da sa o luam asa ce Dumnezau zic ei ca verdele ii culoarea lor, da pana sa apara Ungaria iarba era rosie sau galbena?, da normal copaci inainte sa existe steagu ungariei aveau frunze mov si lila,cum o aparut unuguri si copacii si-au schimbat culoare.
   De unde mi-o venit mie in cap nervi astia pe prostia asta? pai am fost la o bere cu un preten, care o venit cu niste colegi de la munca, si erau maghiari, erau 3 si noi eram 2, si tot povesteam noi pe acolo la care ajung ei la o poveste ca au primit de la ei de la firma niste pixuti, de culoare verde, la care unu dintre ei zice: "uite ca chiar daca patronu ii roman pana la urma tot verde o folosit , deci tot noi unuguri am castigat" bai frate da ce ati castigat? ca ati primit pixuri verzi si nu portocali, m-am apucat si m-am pus cu gura pe ei da n-ai cu cine nici nu stiu bine limba romana si is si prosti de put.Deci dragi romani sa nu cumva sa va mai vad cu ceva verde ca asta inseamna ca sustineti UDMR-u, ca santeti dea ungurilor.

2 comentarii:

Cricu spunea...

Mda si io am patit-o odata la lucru o faza tot asa cu , culoarea verde, pai io stau intr-un cartier unde is mai multi unguri , garajele toate is verzi , banciile - verzi pana si cosurile de gunoi is verzi, si o vrut un roman sa-si faca un garaj albastru si o sarit toti in sus ca de ce albastru si nu verde si cacaturi de genu.

Anonim spunea...

Foarte tare descrierea ta. Cam asa este aici la Targu Mures. Maghiarii daca ar putea si pisicile le-ar vopsi in verde si ar spune ca sunt pisichi maghiare. NU sustinem UDMR-ul, asta e clar spus.