marți, 7 februarie 2012

THE EXPENDABLES 2

  Deci , dragi mei, cand a aparut primu film THE EXPENDABLES, eram foarte curios de ce Jan Claude Vandame nu a acceptat sa joace in film, sau de ce nu i-au propus sa joace, ei bine fiind foarte curios am cautat si am gasit un articol in care scria ca Vandame nu a acceptat rolul deoarece nu putea accepta sa piarda o lupta in fata lui Jet Lee, mda mi-so parut cam madru la faza asta...desi acuma nu de mult am vazut ca au facut THE EXPENDABLES 2 , unde se pare ca il avem si pe Vandame si nu numai il avem si pe Chuck Norris, cred ca multi dintre fani filmelor de actiune care au vazut prima parte a acestui film si-au dorit sa propuna intr-un fel sau altu producatoriilor sa il puna si pe Vandame si pe Chuck Norris, sau Steven Seagal, ei bine pe Steven Seagal nu il avem nici in a 2-a parte, tot din acelasi articol stiu ca nici el nu a accepta rolul din cine stie ce motive orgolioase, se pare ca pe acesta nu au reusit sa il convinga, sincer din punctul meu de vedere nu-i locu lui, mie sincer nu prea imi place de el, oricum ii doar o sinpla parere .
  Am si un Trailer pentru voi pentru a va spori apetitu , Enjoy.


Niciun comentariu: