sâmbătă, 3 martie 2012

HOSTEL

   Ei bine ma gandesc oare cata lume a vazut Hostel sau Hostel 1 luand in considerare ca au continuat acest fil, pentru amatori de filme Horror , si in special celor care au fost inebuniti de seriile din Sow sa vizioneze si acest film.
  Tot timpul prima parte este cea mai reusita, dupa care se face a doua si toata lumea spune acelasi lucru "prima parte o fost mai bune" , mda si in filmu asta se intampla acelasi lucru , si totusi a doua parte te face sa iti doresti o a treia parte, si astepti ,si astepti si uite ca dupa 3-4 ani  poate 5 au scos si o a 3-a parte la care cu siguranta toata lumea se asteapta sa nu fie asa de reusita , si eu m-am asteptat la acelas lucru, mai ales ca deja stiam despre ce ii vorba in film, cam ce o sa se intample, si totusi filmu te lasa cu gura cascata, mai ales la final , un final la care nu m-am asteptat si sunt sigur ca daca o sa va uitati la aceasta trilogie nu o sa regretati, si pentru cei care
au vazut primele 2 parti si nu stiu ca au scos si partea a 3-a sunt sigur ca nu trebuie sa va recomand eu acest film.
 Acum ca avem si partea a 3-a si am asteptat-o atat, totusi eu spun ca vrem si o parte a 4-a, mai jos aveti si un Trailer pentru Hostel 3 pentru a va face o parere.

Niciun comentariu: