luni, 12 martie 2012

Subiectul UMF

 O simpla discutie la o bere te poate face de multe ori sa ajungi sa ridici tonu sau chiar sa te certi, cum am patit si eu cand am ajuns asa dintr-o simpla discutie despre situatia UMF Targu Mures, ei bine discutia a inceput foarte frumos, fiecare isi da cu parerea si isi spune punctul de vedere, normal ca la un moment dat trebuie sa apara cineva sa abereze.
  Un "prieten" care din punctul lui de vedere este ceva foarte normal sa se puna si sectia maghiara la aceasta Universitate, normal am cerut si argumente, dupa care argumentele au ajuns din ce in ce mai enervante, ca de exemplu: "De ce sa nu invete si ei in limba lor"
Eu:- dar cum adica in limba lor? pai pentru numele lui Dumnezeu daca eu ma duc in Anglia sau Italia sau Germania , eu o sa invat in limba romana?
El: - da stai ca ei s-au nascut aici...
Eu:-si eu daca ma nasc in Franta , eu trebuie sa invat in romana?
El:-da ii o diferenta , aici ii o comunitate...
   Deci dao dracu de treaba deci stai umpic , deci pe scurt noi astea 3 judete din ROMANIA , Mures,Harghita si Covasna , trebuie sa le dam lor ca dara ei is o comunitate, si nu o fost de ajuns un alt cretin so trezit sa spuna ca noi romanii, nu vrem sa fim razboinici, discriminatori sau sa incalcam drepturile cuiva.Hai frate mai dao in colo de treaba ca nu vreau sa zic in pula mea, pai de ce nu le dam si tiganiilor drepuri de a isi deschide si scumpi de ei o facultate in limba lor sau cine stie ce alte lucruri ca dara noi nu vrem sa fim discriminatori.
   UDMR , a pupat pe fiecare partid care a ajuns la putere in fund, numa ca sa ajunga treptat sa aiba anumite benefici, pe care noi le acceptam , deci noi in propria tara in care el, ca ROMAN nascut in Mures ajunge sa fie tratat de un medic maghiar care nu stie romaneste sau medici maghiari nu o sa mai trateze pacienti romani?
 M-am tot certat si pana la urma am zis ca mai bine ma iau si ma duc , ca sincer pentru cei care traiesc in sudul tarii sau in Moldova am un singur lucru de spus, NU AI CU CINE, intr-o situatie ca asta trebuie sa punem picioru in prag si sa spunem NU ,V-ati nascut in Romania, limba statului este limba romana, Muresu se afla in centru tari...deci invatati in limba statului in care traiti, nu va comvine? plecati in alta tara in care o sa accepte asa ceva, desi ma indoiesc ca in alte tarii au sansa care o au acuma in romania.Nu cred ca exista o tara care sa aiba o singura limba de stat si sa permita sa imparta pentru cativa oameni o Universitate in doua parti numai ca sa nu ii judece alti ca ei sunt discriminatori.SPUNETI NU  SI PROBLEMA II REZOLVATA.
 Chiar is curios cata lume o sa ma injure pentru ca is un om DISCRIMINATOR!

Vreti sa ajutati , puteti da CLICK , si semnati petitia , fiecare semnatura conteaza. MULTUMESC

Niciun comentariu: