luni, 26 martie 2012

Vodafone Romania




    M-am apucat si eu cu intarziere sa scriu articolu asta ca mi-o fo cam lene, in fine ce vreau sa spun este ca se face Lichidare de Stoc la Magazinele Vodafone, la telefoane mobile,Laptopuri,tablete,etc.Ideea e ca la noi in Targu Mures lumea foloseste Orange , deci lumea nu prea baga in seama o reducere de la Vodafone, aa , am uitat sa spun reduceriile se fac daca va faceti abonament sau daca va prelungiti abonamentu, numai ca lumea nu prea vrea sa se bage pe Vodafone , pentru ca majoritatea folosesc Orange in acest oras , deci nu ai pe ce sa consumi minutele si iti faci cost si etc.Parerea mea ii ca ar trebui sa ofere cartele telefonice Vodafone pe gratis , cumperi o revista si in ea ai o cartela Vodafone, sau cumperi o bere Ciuc,Timisoreana,Ursus...mai stiu io ce si primesti o cartela, ca lumea nu prea ar vrea sa cumpere o cartela sau sa isi faca un abonament o data ce alti nu au, Deci pe cine sa suni?...Oricum ma gandesc ca o data ce ai primit cartela MOCA , de ce sa nu o si folosesti...si pana la urma si Ardeleni o sa foloseasca Vodafone, ca sunt sigur ca multi oameni is satui de problemele de la Orange.

Niciun comentariu: